Kryta har investeret i et ERP-system, som giver flere muligheder end normalt for at styre kommunikationen hele vejen, indtil varerne er leveret hos dig som kunde.
Vores kundeservice er placeret centralt i virksomheden og hjælper med kommunikationen på tværs fra indkøb til produktion. Der lægges vægt på en høj agilitet for at sikre størst mulig fleksibilitet.
Vores telefonsystem er sat op, så alle indkomne telefonopkald altid bliver besvaret.
Da vi håndterer op til 1600 varenumre årligt, hvoraf flere ligner hinanden, har vi fået udviklet et system, som viser, hvilke varer en given kunden tidligere har købt. Når kunden henvender sig med en ordre, er vi i stand til hurtigt at skabe overblik over, hvilke varer ordren omhandler. Dermed minimeres risikoen for fejlindtastninger.
Mails
Ordrer kan fremsendes til ordre@kryta.dk
Er du nysgerrig og vil vide mere, så skriv til info@kryta.dk
Åbningstider
Telefontid kundeservice:
Mandag-fredag 07.30-15.00